Kommunsekreterare/utredningssekreterare - Nytt

Arbetsgivare: Markaryds kommun
Sista ansökan: 2014-10-09
Placeringsort: Markaryd
Kontaktperson: Margareta larsson Tel: 0433-72100 Margareta.Larsson@markaryd.se
Publicerad: Igår 15:07

Markaryds kommun i södra Småland på gränsen till Skåne är en välskött kommun med god ekonomi. Lånefinanseringsgraden är f n endast 3 % och bland annat har medel avsatts som fullt ut täcker kommunens framtida pensionskostnader. I Dagens Samhälles redovisning över de mest obundna kommunerna i landet intar Markaryd plats nr 1. I Svenskt Näringslivs ranking över företagsklimat är Markaryd på 21:a plats. I Markaryd arbetar vi med ett tydligt medborgarperspektiv och samverkar i stor utsträckning tillsammans med den ideella sektorn och näringslivet i vårt utvecklingsarbete.

Markaryds kommun söker

Kommunsekreterare/Utredningssekreterare

Refnr: 95 /14 (anges i ansökan)

Till Kommunstyrelseförvaltningens kansliavdelning söker vi en kommunsekreterare/utredningssekreterare. Tillsvidareanställning 100 %.

Kommunsekreteraren/utredningssekreteraren skall
- svara för stöd till förtroendemän och förvaltning
- medverka i ärende och dokumenthanteringen
- medverka i utveckling av administrativa system och rutiner
- svara för sekreterarskap i vissa politiska organ och samverkansgrupper
- ta fram beslutsunderlag
- utreda och handlägga ärenden
- arbeta med valadministration

Vi söker dig med högskoleutbildning inom samhällsvetenskap, juridik eller motsvarande. Erfarenhet av att jobba i en politisk styrd organisation är meriterande. Du skall vara strukturerad, självständig, serviceinriktad och ha god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift.

Upplysningar om tjänsten lämnas av kanslichef Margareta Larsson telefon 0433 – 72100.

Välkommen med din ansökan ställd till Markaryds kommun, Personalavdelningen, Box 74, 285 22 Markaryd alternativt jobb@markaryd.se senast 2014-10-09.

Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

 

Dela

Kommunchef - Nytt

Vi erbjuder ett spännande och utmanande ledaruppdrag!
Arbetsgivare: Strängnäs kommun
Sista ansökan: 2014-10-08
Placeringsort: Strängnäs
Kontaktperson: Agneta Värmon Tel: 0707-32 55 00 agneta@proastri.se
Publicerad: Igår 15:06

Strängnäs kommun som ligger naturskönt vid Mälarens strand är centralt belägen i expansiva Mälardalen. Kommunens invånare bor i attraktiva tätorter som Mariefred, Stallarholmen, Strängnäs och Åkers Styckebruk, eller i mindre landsbygdsorter, var och en med sin egen unika historia och karaktär.

Strängnäs är en attraktiv kommun att leva, vistas och verka i med sin kombination av småskalighet, vacker natur och närhet till Stockholmsregionens utbud och arbetsmarknad. Strängnäs har en stabil tillväxt av invånare sedan många år, och förbereder sig för ytterligare expansion inför att snabbtåget till Stockholm ska börja rulla 2017. Vår nuvarande kommunchef går i pension till våren och därför söker vi nu:

KOMMUNCHEF TILL STRÄNGNÄS KOMMUN

Som chef för Strängnäs kommun är du kommunens ledande tjänsteman direkt underställd kommunstyrelsen. Det innebär att du har ett helhetsansvar för att de politiska besluten verkställs, för hur verksamheten bedrivs, för ledningsstruktur, organisation, arbetsmiljö och för ekonomisk styrning och uppföljning. Ansvaret innebär också att vara ett stöd till politiken i det strategiska arbetet med att fortsätta utveckla den fantastiska potential som Strängnäs kommun har med sin möjlighet till småskaligt och naturskönt boende i anslutning både till Stockholmsregionen och resten av Mälardalen.

Strängnäs kommun har arbetat intensivt med att skapa en värdegrundstyrd organisation med utgångspunkt från det politiska beslutet att arbeta med ständiga förbättringar i hela organisationen. Som framtida kommunchef blir du den viktigaste länken under vår fortsatta resa och din uppgift blir att leda oss till nästa nivå. Genom att skapa en tät och nära dialog med våra invånare och andra aktörer i kommunen formulerar du tillsammans med politiken en målbild för Strängnäs kommuns utveckling framåt som gör oss än mer konkurrenskraftiga som alternativ i regionen. Du tar ansvar för att driva och leda det fortsatta arbetet med att förnya och förbättra våra processer och arbetssätt för att kontinuerligt höja vår effektivitet och kvalitet med god ekonomi.

Vi söker en ny kommunchef som har ett genuint intresse för det kommunala uppdraget och förmåga att både styra, leda och stötta organisationen i det utvecklingsarbete som ska öka vår konkurrenskraft och förbättra vår ekonomi.

Gedigen chefsbakgrund på hög ledningsnivå samt erfarenhet av att verka i en politiskt styrd organisation, gärna inom kommunal sektor, tror vi är en förutsättning för att lyckas. Du behöver också framgångsrikt har drivit förändring av processer och arbetssätt i en komplex och personalintensiv verksamhet.

Som ledare har du ett strategiskt synfält och du är utvecklingsinriktad med förmåga att skapa ett lärande och öppet klimat som främjar nytänkande.

Vi erbjuder ett mycket spännande ledaruppdrag i en kommun med stor potential att utvecklas till en av Sveriges mest attraktiva kommuner.

Kontakta gärna våra konsulter på ProAstri; Agneta Värmon tel 070-732 55 00 och Karin Ivarson tel 070-824 69 08. Du är också välkommen med din intresseanmälan senast den 8 oktober via www.proastri.se

Dela

Kommunchef

Arbetsgivare: Haparanda stad
Sista ansökan: 2014-09-30
Placeringsort: Haparanda
Kontaktperson: Sven Forsberg Tel: 0922-260 00
Publicerad: 16 september

Haparanda är ett unikt samhälle i utveckling. Visionen är att HaparandaTornio 2020 är ett internationellt centrum i Barentsområdet, för handel- och besöksnäring, som logistiskt nod och kunskapscentrum, med dynamisk företagsamhet och en hållbar livsmiljö. Vi genomför det politiska uppdraget inom utbildning, social omsorg och samhällsbyggnad. Vi skapar förutsättningar för kreativt och aktivt kultur- och frilufsliv samt ett expansivt näringsliv. Vi har respekt och förståelse för mångfald, är öppna och tillgängliga för alla och har medborgardialog i fokus. Vi arbetar resurseffektivt, med säkerställd kvalitet och rättvis behandling, för nuvarande och kommande generationer som bor och verkar i Haparanda.

Kommunchefen stödjer den politiska ledningen i det strategiska arbetet samt leder och driver utvecklingen av kommunen och dess verksamhet. En viktig uppgift är en kontinuerlig uppsikt över utvecklingen inom kommunens verksamhetsområden. Kommunchefen spelar en nyckelroll i Haparanda kommuns omvärldsbevakning.
Kommunchefen är chef för kommunens förvaltningschefer och även chef för kommunledningsförvaltningen. Kommunchefen leder och stöttar verksamhetens chefer så att de med hög kvalitet driver en effektiv verksamhet, ska verka för och skapa förutsättningar för att alla verksamheter strävar mot samma vision. Utvecklingsfrågor ligger centralt i kommunchefens arbetsuppgifter.
En viktig del av kommunchefens uppdrag är att leda det kommunala arbetet gentemot näringslivet i Haparanda, vilket har genomgått en enorm utveckling. Kommunchefen skall verka för ett mångsidigt näringsliv, bland annat genom marknadsföring.
Kommunchefen tar aktivt initiativ till samverkan med kommuner, förvaltningar och bolag både regionalt, nationellt och internationellt för att skapa effektivt samarbete som bidrar till tillväxt och utveckling för kommunen.
Personliga egenskaper
Rollen som kommunchef kräver
• gedigen kunskap av ledarskap
• förståelse för en politisk styrd organisation
• insikter i de ekonomiska mekanismer som styr en offentlig verksamhet
• resultat- och utvecklingsorienterat arbetssätt
• tydlig och kommunikativ ledarstil som stimulerar och tar tillvara varje medarbetares insats
• flexibilitet, öppenhet och vana att hantera förändringar
• förmåga att agera i offentliga sammanhang
• god vana av att självständigt ansvara för och driva operativa och strategiska frågor både internt och externt
• kreativitet och förmåga att omsätta idéer och visioner i praktiken

Utbildningsnivå
För kommunal verksamhet relevant universitet- eller högskoleutbildning.

Varaktighet/Arbetstid
Heltid.
Tillträde enligt överenskommelse.

Lön
Individuell lönesättning enligt överenskommelse.

Ansökan ska göras elektroniskt till Heli Taivalsaari på heli.taivalsaari@haparanda.se
Ansökan ska vara oss tillhanda senast 2014-09-30.

Dela

Sakkunnig

Nu förstärker vi det intressepolitiska arbetet och söker tre sakkunniga.
Arbetsgivare: Pensionärernas riksorganisation, PRO
Sista ansökan: 2014-10-15
Placeringsort: Stockholm
Kontaktperson: Johanna Hållén Tel: 072-710 60 11 johanna.hallen@pro.se
Publicerad: 16 september

PRO, Pensionärernas Riksorganisation, är Sveriges största pensionärsorganisation med 400 000 medlemmar över hela Sverige. PRO är en mötesplats för gemenskap och aktiviteter, men också en intressepolitisk organisation som bildar opinion och påverkar politiker och beslutsfattare i frågor som är viktiga för äldre.

PRO arbetar för att livet som pensionär ska bli bättre och roligare.

Två sakkunniga inom vård- och omsorgsområdet

Som sakkunnig inom området vård och omsorg blir du en av tre medarbetare som har till uppgift att bevaka det som händer inom det vård- och omsorgspolitiska området på nationell nivå och som har betydelse för PRO:s medlemmar. Du företräder PRO:s medlemmar i utredningar, arbetsgrupper och i andra officiella sammanhang samt svarar på remisser. Tillsammans med de övriga sakkunniga har du ansvar för att utbilda och fortbilda PRO:s medlemmar. Arrangera seminarier och kurser.

I en av de två tjänsterna inom vård och omsorgsområdet efterfrågar vi erfarenhet och intresse av kommunikationsarbete. I arbetsuppgifterna ingår att vara ett kommunikativt stöd till den intressepolitiska verksamheten, planera och genomföra kommunikationsinsatser inom det intressepolitiska området, skriva rapporter, debattartiklar/insändare samt artiklar till vår webb och annat informationsmaterial.

En sakkunnig inom området pensionärers ekonomi

Som sakkunnig inom området pensionärers ekonomi har du till uppgift att bevaka det som händer inom området på nationell nivå och som har betydelse för PRO:s medlemmar. Du företräder PRO:s medlemmar i utredningar, arbetsgrupper och i andra officiella sammanhang samt svarar på remisser. Tillsammans med de övriga sakkunniga har du ansvar för att utbilda och fortbilda PRO:s medlemmar. Arrangera seminarier och kurser.

De tre tjänster är heltid, tillsvidareanställning med oreglerad arbetstid. Tillträde enligt överenskommelse. PRO:s kansli ligger centralt i Stockholm.

Din profil
Du har högskoleutbildning och flera års erfarenhet av arbete inom det aktuella intressepolitiska området. Du har erfarenhet av att delta i och driva projekt. Du har goda kunskaper i engelska då PRO företräder medlemmarna i EU-sammanhang. Du har erfarenhet av att arbeta i en politiskt styrd organisation och/eller en folkrörelseorganisation.

Personliga egenskaper
Du har ett stort intresse för frågor som rör äldre. Du har lätt för att skapa förtroende, samarbeta och bygga goda relationer både externt och inom organisationen. Det är också viktigt att du är trygg i din yrkesroll och har drivkraft och ett starkt engagemang för dina arbetsuppgifter. Du bör även ha en god förmåga att planera, organisera och prioritera ditt arbete på ett effektivt sätt. Du har lätt för att formulera dig i såväl tal som skrift.

Mer information
För mer information om tjänsterna kontakta Johanna Hållén, press- och policychef, tel. 072-710 60 11, Sten Boström, sakkunnig hälso- och sjukvård, tel. 073-330 60 72 eller Bengt Sibbmark, sakkunnig pensionärers ekonomi, tel. 070-223 71 18

Facklig representant för Handels är Märtha Dahlberg, tel. 070 530 20 58.

Skicka ansökan med personligt brev och meritförteckning till anita.ulveklint@pro.se senast 15 oktober 2014.

 

Dela

Pressekreterare

med placering på förbundskontoret i Stockholm
Arbetsgivare: Handelsanställdas förbund
Sista ansökan: 2014-10-05
Placeringsort: Stockholm
Kontaktperson: Lena Gennemark Edsbäcker Tel: 072 202 03 20
Publicerad: 15 september

Vi söker dig med erfarenhet från idéburen organisation, gärna fackförbund.

Du är skicklig på att skapa önskad publicitet åt din uppdragsgivare och att sälja in till både redaktörer och reportrar. Du har ständig koll på nyhetsflödet och agerar proaktivt med förslag på hur Handels kan synas mer i relevanta frågor.

Du trivs med att jobba strukturerat med flera arbetsuppgifter parallellt. Då uppdrag ofta kommer ad hoc utan möjlighet att planera, har du god förmåga att hantera även dessa situationer. När det saknas bakgrundsmaterial, letar du själv fram det. Du är en snabb och stilsäker skribent med koll på det mesta – pressmeddelanden, debattartiklar, tal, tweets och inlägg i sociala medier. Handels arbetar aktivt med det kommunicerade ordets tonalitet, kopplat till Handels varumärkesplattform.

Du bemannar självständigt presstelefonen dygnet runt, även helger, vilket kräver att du är van vid och kan hantera detta. Du har förmåga att sortera och prioritera vid högt tryck på telefon.

Handels arbetar processinriktat och med en rad olika uppdrag, vilket kräver samarbete med flera funktioner. Du är analytisk och levererar, du är prestigelös och har lätt för att samarbeta. Fastän du har många enskilda uppdrag har du ändå alltid fokus på helheten. Du ingår i kommunikationsgruppen, som förutom denna funktion består av ytterligare fem personer. Funktionen rapporterar till kommunikationschefen.

Tjänsten ställer höga krav på tillgänglighet; resor kan ingå. Tjänsten har oreglerad arbetstid. Utöver att vara tillgänglig på arbetsplatsen under normal arbetstid, kan det i samband med avtalsrörelser eller olika typer av kampanjer innebära kvälls- och helgarbete.

Arbetet kräver att du obehindrat kan hantera webbaserade lösningar för utskick av pressmeddelanden och omvärldsbevakning såsom Word, Powerpoint, EpiServer och andra vanligt förekommande program och tekniska hjälpmedel. Högskoleutbildning inom journalistik eller medie- och kommunikationsvetenskap är ett krav. Arbete som nyhetsjournalist är meriterande.

Vi förutsätter att du har intresse för och kunskap om den fackliga rörelsen samt delar arbetarrörelsens värderingar.  Eftersom vi eftersträvar en jämn könsfördelning, ser vi gärna manliga sökande. Handelsanställdas förbund välkomnar sökande oberoende av funktionsnedsättning, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.

Lön enligt avtal. Ytterligare upplysningar om tjänsterna lämnas av Lena Gennemark Edsbäcker, kommunikationschef, telefon 072 202 03 20. Fackliga frågor besvaras av Elsie Mann, telefon 08-412 19 87.

Du söker tjänsten via länken nedan. Sista ansökningsdag är den 5 oktober 2014.

Dela

Förvaltningschef

till Stadsdelsförvaltningen Öster
Arbetsgivare: Borås stad
Sista ansökan: 2014-10-05
Placeringsort: Borås
Kontaktperson: Svante Stomberg Tel: 033-35 70 60
Publicerad: 15 september

(Ref nr 031:2014:11)

Vi erbjuder dig ett meningsfullt arbete som gör skillnad för Borås Stads invånare, och en lärande organisation där alla har möjlighet att utvecklas både som individer och i sin yrkesroll. Målet är att våra medarbetare ska trivas och känna stolthet.

Borås Stad har en stor del av sin verksamhet fördelad på tre stadsdelar. Stadsdelsförvaltningen Öster är en av de tre stadsdelsförvaltningarna i Borås Stad som förutom sin egen verksamhet ansvarar för kommungemensam äldreomsorg. Förvaltningen har ca 2000 medarbetare som alla har en sak gemensamt: Vi arbetar tillsammans för boråsarnas bästa; vare sig det gäller äldreomsorg, skola, förskola, IFO barn och familj, kultur, fritid eller kost och lokalvård.

Arbetsplats: Stadsdelsförvaltningen Öster.

Anställningsvillkor: Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Tillträde enligt överenskommelse.

Arbetsuppgifter: Som förvaltningschef har du huvudansvaret för att leda och utveckla förvaltningens verksamhetsområden. Det är din uppgift att se till att Kommunfullmäktiges och Stadsdelsnämndens beslut och uppdrag verkställs. Du är direkt underställd kommunchefen och ingår i kommunchefens förvaltningschefsgrupp.

Kvalifikationer: Du har en akademisk examen samt erfarenhet av att arbeta som chef och ledare i en stor organisation under ett flertal år. Du har god förståelse för politikens förutsättningar och det är värdefullt om du tidigare arbetat i en politisk styrd organisation. Du har åstadkommit goda resultat gällande såväl verksamhet som ekonomi i dina tidigare arbeten.

Vi ställer höga krav på ditt chef- och ledarskap. Som förvaltningschef kombinerar du initiativförmåga med långsiktighet, utveckling med stabilitet samt lyhördhet med handlingskraft. Som person är du en utvecklingsorienterad ledare med vilja och förmåga att skapa engagemang och delaktighet för att nå gemensamma mål. Du har förmåga att skapa och upprätthålla goda relationer. Du är trygg och stabil och kommunicerar på ett tydligt sätt. Ditt arbetssätt kännetecknas av lyhördhet, prestigelöshet och öppenhet samt en genomtänkt delegering där medarbetarnas kompetens och engagemang tas tillvara.

Upplysningar lämnas av kommunchef Svante Stomberg, tfn 033-35 70 60. Fackliga företrädare når du via samordnare Agneta Simring Larsson, tfn 033-35 77 79.

Välkommen med din ansökan senast 2014-10-05.

Dela

Chef

till enheten för inköpsanalys och avtalsförvaltning, S3
Arbetsgivare: Konkurrensverket
Sista ansökan: 2014-10-02
Placeringsort: Stockholm
Kontaktperson: Ylva Mannervik Tel: 08-700 16 04
Kontaktperson: Charlotte Ryrberg Tel: 08-700 15 90
Publicerad: 15 september

Konkurrensverket är en myndighet under Näringsdepartementet och ett enrådighetsverk som leds av generaldirektören. Konkurrensverkets uppdrag är att arbeta för en effektiv konkurrens i privat och offentlig verksamhet till nytta för konsumenterna samt en effektiv offentlig upphandling till nytta för det allmänna och marknadens aktörer. Nu är den statliga stöd- och informationsverksamheten om offentlig upphandling inklusive innovationsupphandling, samt miljö- och sociala krav samlat i myndigheten. Vi strävar efter att medarbetarna värdegrund ska genomsyra hela verksamheten genom att vara kompetenta, respektfulla och resultatinriktade. Avdelningen för stöd ansvarar för den externa stödverksamheten mot olika målgrupper och består av fyra enheter: Enheten för policystyrning, Enheten för upphandlingsstöd, Enheten för inköpsanalys och avtalsförvaltning samt Enheten för utredning.

Vi söker en chef som ska bygga upp enheten för inköpsanalys och avtalsförvaltning. Enheten ansvarar för att utveckla och sprida kunskap om hur inköpsstrategiska metoder (t.ex. kategoristyrning anpassat till offentlig sektor) kan användas för en effektivare avtalsförvaltning, inköpsanalys och inköpslogistik. Enheten ansvarar även för att bidra i utveckling av elektroniska system t.ex. e-upphandling inkl. avtalsdatabaser och koppling mot e-beställning. Vidare ansvarar enheten för förvaltningen av de e-system som stödjer avdelningens arbete, t.ex. CSR-kompassen, Uppföljningsportalen och Valfrihetswebben.

Dina arbetsuppgifter
Du leder arbetet på enheten.
Du ansvarar för enhetsprojekt.
Du har externa kontakter med våra intressenter.
Du rapporterar till avdelningschefen för stöd.

Din bakgrund
Du har akademisk utbildning eller motsvarande kompetens förvärvad på annat sätt.
Du har relevant arbetslivserfarenhet.
Du har goda kunskaper i upphandlingsfrågor.
Erfarenhet av användning och utveckling av inköpsstrategiska metoder och avtalsförvaltning.
Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska.

Personliga egenskaper
Du har ledaregenskaper och förmåga att entusiasmera.
Du har god samarbetsförmåga, gott omdöme och hög integritet.
Du har god initiativförmåga, förmåga att prioritera och är resultatinriktad.
Du är utvecklingsorienterad och har en god kommunikativ förmåga.
Du är analytisk och har förmåga att se helhetsperspektiv.

Meriterande
Inköpsstrategisk utbildning.
Praktiskt upphandlingsarbete.
Kunskaper om elektroniskt systemstöd för upphandlings- och inköpsprocessen.
Erfarenhet av arbete från offentlig sektor.
Internationellt arbete inom området relevant för tjänsten.
Ledarskapserfarenhet.

Upplysningar
Anställningen är på heltid. Konkurrensverket tillämpar individuell lönesättning. Anställningar vid Konkurrensverket inleds normalt med sex månaders provanställning.

Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att höra av dig till: 

Ylva Mannervik, avdelningschef stöd, tfn 08-700 16 04 eller Charlotte Ryrberg, personalhandläggare, tfn 08-700 15 90

Fackliga företrädare
Christian Blume (SACO), tfn 08-700 15 84

Eva Svalfors (ST), tfn 08-700 15 67

Ansökan
Vi vill ha din ansökan senast den 2 oktober 2014.

Välkommen med din ansökan!

Urval till intervju Vecka 41

Intervjuomgång 1 Vecka 42

Intervjuomgång 2 Vecka 43

Beslut om anställning Vecka 44

Rekryteringsplanen är preliminär och kan komma att ändras.

Dela

Projektledare

Verksamhetsutveckling och IT
Arbetsgivare: Haninge kommun
Sista ansökan: 2014-09-30
Placeringsort: Handen
Kontaktperson: Stefan Bölin Tel: 076-7781501 stefan.bolin@unikresurs.se
Publicerad: 15 september

Programkontoret är ett av två kontor på IT-avdelningen och där arbetar i dagsläget fyra personer som driver projekt för verksamhetsutveckling med hjälp av IT. Programkontoret söker nu en

Rollen som Projektledare IT i innebär att driva och ansvara för större projekt avseende verksamhetsutveckling med stöd av IT inom kommunen. Som projektledare ansvarar du för att säkerställa kvalité, leverans och resultat. Du ansvarar för att planera och budgetera dina egna projekt samt administrera de avtal som berör projekten. Det strategiska arbetet består primärt av att se behoven hos kommunens olika förvaltningar, att vara lyhörd för önskemål samt att kunna driva projekten hela vägen i mål. Eftersom Programkontoret startades för drygt ett år sedan, finns därför stora möjligheter att vara med och fortsätta utveckla projektmodellen, rutiner och processer inom kontoret.

Du har erfarenhet av projektledning och det är en merit om du har en högskoleexamen inom ekonomi eller motsvarande. Du har arbetat minst fem år med verksamhetsutveckling och har stor erfarenhet från att driva komplexa projekt. Vi ser det som en stor fördel om du tidigare arbetat för en politisk styrd organisation, arbetat med projektsystem och har erfarenhet förändringsarbete. Det är också en merit om du tidigare arbetat med ärendehantering, beslutsstöd eller IT procurement.

För att klara rollen som projektledare behöver du vara strukturerad, drivande samt beslutsam. I och med att det är mycket kontakt med de olika verksamheterna inom kommunen behöver du även vara lyhörd, kommunikativ och social.

Välkommen till en arbetsplats med stor gemenskap och stort engagemang!

Haninge kommun samarbetar med Unik Resurs i denna rekrytering. Eventuella frågor besvaras av Stefan Bölin 076-778 15 01 eller stefan.bolin@unikresurs.se.

Visa då intresse snarast, dock senast 30 september genom att gå in på www.unikresurs.se. Bifoga där ett cv och kortare brev. Utvärdering av inkomna intresseanmälningar sker löpande.

Gilla Haninge kommun på facebook. Länk till vår facebook-sida-

Sista ansökningsdag: 2014-09-30 

Kontaktperson: Stefan Bölin 076-7781501, stefan.bolin@unikresurs.se 

Anställningsform: Tillsvidare, heltid 

Kategori: Handläggare/specialister, Teknik 

Dela